I tillæg til vores handelsbetingelser har vi også en Persondatapolitik, denne kan du med fordel gennemgå.
Køb via la-pronto.dk, samt via telefon
- Der tages forbehold for: trykfejl, stavefejl, ændringer i menuer og tilbud.
- Desuden tages der forbehold for forsinket leveringstid og udsolgte varer hos La Pronto Pizza. Vi gør dog altid alt vi kan, for at imødekomme kundens forventninger.
- Alle vores priser er inkl. moms.
- Tilbud og rabatter kan ikke kombineres, med mindre andet er angivet.
- Afhentningstilbud gælder ikke på helligdage.
- Ved køb hos La Pronto Pizza er der ingen fortrydelsesret eller returret, da købet omfatter fødevarer.
Din ordre
- Når du har valgt de produkter, du ønsker at bestille fra menuen, og har afgivet andre nødvendige oplysninger, vil du få mulighed for at afgive din ordre ved at klikke på knappen ”Gå til kassen”. Det er vigtigt, at du indtaster og retter eventuelle fejl, før du klikker på knappen, eftersom indtastningsfejl ikke kan rettes, efter du har klikket på denne knap.
- Når du har afgivet din ordre, og din betaling er autoriseret, kan du ikke ændre eller annullere din ordre og kan heller ikke få pengene refunderet. Hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre, kan du kontakte kundeservice som beskrevet i afsnittet omkring kundeservice. Det er dog ingen garanti for, at restauranten accepterer dine ønsker, idet de allerede kan have påbegyndt at forberede din ordre. Vi laver maden umiddelbart efter din bestilling, hvorfor vi ikke refunderer betalingen for maden ved afbestilling, da man ved afgivelse af bestilling, binder sig til at modtage den bestilte ordre.
- Ved forkert indtastede oplysninger, såsom adresse, telefonnummer eller navn, refunderer vi ikke det betalte beløb, hvis vores chauffør ikke kan ikke kan skabe kontakt ved leveringen. Det er samtidig kundens ansvar at sikre sig, at vi kan komme i telefonisk kontakt, hvis vi har behov for dette i forbindelse med ordren.
Betaling
- På la-pronto.dk er det muligt at vælge onlinebetaling ved både afhentning og levering.
- Ved bestilling til levering over telefon er der mulighed for at betale med kreditkortterminal eller MobilePay hos chauføren.
- Ved bestilling til levering, skal der bestilles for minimum 99 kr. for at vi leverer. Der er et leverings-gebyr som tillægges ordren alt efter hvor stor afstanden er mellem resturanten og den ønskede leverings adresse. Levering er kun muligt, ved en maksimal afstand på 3 kilometer.
- Afviste og annullerede bestillinger
- På grund af bankernes procedurer vil din bank, så snart du har afgivet en bestilling, som du betaler med betalingskort, og din betaling er blevet godkendt, “reservere” det fulde beløb for din bestilling. Hvis bestillingen efterfølgende afvises eller annulleres, vil banken ikke overføre beløbet til os og vil i stedet frigive beløbet på din konto. Dette kan tage mellem 3 og 5 arbejdsdage (eller længere afhængigt af banken). Du accepterer, at vi ikke kan holdes ansvarlig over for dig, angående denne forsinkelse fra bankens side ved frigivelse af beløb på din konto.
Kundeservice
- Kunden er meget vigtig for os. Kundeservice vil derfor så vidt muligt forsøge at hjælpe dig, hvis du har problemer med din ordre. Du kan kontakte kundeservice ved at at ringe til det telefonnummer som er synlig øverst på la-pronto.dk.
- Hvis din ordre tager længere tid end forventet, eller hvis du har andre problemer med din ordre, kan du kontakte kundeservice som beskrevet ovenfor, og kundeservice vil derefter undersøge årsagen.
- Hvis du ønsker at annullere eller ændre din ordre, efter den er afgivet, og betalingen er godkendt, kan du kontakte kundeservice som beskrevet ovenfor. Det er dog ingen garanti for, at restauranten accepterer dine ønsker, da de allerede kan have begyndt at forberede din ordre.
- Hvis du er tilfreds med kvaliteten af et produkt eller den service, restauranten har leveret, eller tværtimod – kan du give feedback og mening til kende på Google Maps. Feedback er en vigtig del af vores kvalitetskontrol.
-
Konto på la-pronto.dk
- Ved at oprette en konto på la-pronto.dk, får du diverse fordele, som fx muligheden for at gemme din leveringsadresse.
- Det er kontoindehaverens eget ansvar at sørge for at holde personoplysninger samt leveringsadresse opdateret.
- Ved oprettelse af en konto på la-pronto.dk, accepterer du at vi gemmer dine oplysninger til brug for dig næste gang du bestiller, så du ikke skal indtaste alle dine oplysninger igen.
Misbrug
- Alle former for misbrug af la-pronto.dk, bliver automatisk logget og vil muligvis blive retsforfulgt.
- Alle former for erhvervsmæssigt videresalg af La Pronto Pizza’s produkter er ikke lovligt uden forudgående skriftlig aftale.